Nya källor curerat, Kommentars taggning och en helt ny Tag Bundle!

Nu har jag delat med mig av min kommentar på min curation, taggen heter kommentarer på andras inlägg och ligger inne i den nya Tag Bundlen Kommentarer.

Jag har även uppdaterat källorna för Jing och Diigo i respektive tag i Tag Bundlen Tjänster Källor.

Nu när användaren kommer till min profilsida ligger de nya källorna senare i tiden än mina inlägg, men jag vill nu säga att det är på grund av att jag helt enkelt glömde bort att lägga till de nya källorna i min curation förut.

2 thoughts on “Nya källor curerat, Kommentars taggning och en helt ny Tag Bundle!

  1. Lennarth

    Du skall bara ha det du skapat i din Curation för examinationen. Inte dina källor. De skall ligga i respektive arbete där du använt dem.

    Reply

Leave a comment